narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

En annan aspekt av galen

Publicerad 2016-06-10 20:26:09 i Allmänt,

Nu är det ju som så, att på papper är jag inte diagnostiserad. Skulle jag dock göra en utredning så har jag förmodligen add, eller adhd. 
 
Imorse när jag vaknade bestämde jag mig nämligen för att NU ska jag ha körkort. Och då menar inte jag sen, eller gå långsamt fram utan jag menar NU. 
 
Så, kring lunchtid tog jag fram alla blanketter jag behövde och skickade in. Imorgon har jag bestämt mig för att ta synundersökningen, handledarkursen går jag under veckan så att det är klart innan beslutet från trafikstyrelsen kommer. Övningskörning har jag ordnat med och jag har spanat ut det körpaket jag ska köpa, risk kurserna är utvalda och teoriböckerna har jag hemma redan. 
 
Med andra ord, jag har ordnat allt utom uppkörning och teoriprov. Inatt lär jag väll plugga teori som en galning för här ska bannemig tas körkort och det NU. 
 
Man må kalla mig galen, men jag får ju iallafall saker gjort. Och det fort. 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela