narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

Nattjobb och biskvier

Publicerad 2015-01-12 01:37:11 i

Sitter på jobbet, egentligen bör jag sova eftersom att jag har jouren men som ni alla vet så har jag sömnproblem. Så istället njuter jag av biskvier från ica och trevligt sällskap. Inte helt fel det heller. 

Imorgon ska jag äntligen få komma ut till sunny, fyfan vad jag saknar henne, sådär så att det värker i kroppen på en när man tänker på det. För att inte tala om ångesten och skuldkänslorna man känner när man inte varit där på länge. Bara en häst, jo tjena, hade jag fått bestämma hade hon fått sova i sängen mellan mig och min sambo.

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2015-01-12 02:50:09

finaste hästen i världen! Hon kunde inte fått det bättre än hos dej!!

Svar: Tack 😊
narsommarnaspricker.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela