narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

Kan inte sätta fingret på det

Publicerad 2015-02-20 14:02:30 i

Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, jag går omkring med någon form av oroskänsla och något tickande i bakhuvudet där det känns som om något motarbetas. Som om jag motarbetar.

Egentligen vill jag nog bara låsa in mig, stänga av telefonen och bara sova i min egna lilla värld. Perioden jag hade då lägenheten var skinande ren försvann med solen och nu ligger alla måsten som en flåsande äcklig känsla i bakhuvudet och stjäl min energi. Fast jag kan inte ta tag i det. 

Har nackspärr så in i helvete dessutom, kul. Den positiva energin flödar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela