narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

I all sin enkelhet

Publicerad 2015-02-10 13:36:00 i allmänt babbel, nutid,

Idag är en underbar dag i all sin simpelhet, ingenting speciellt har egentligen hänt men solen strålar och värmer, musiken låter bra, kläderna sitter rätt, håret bråkar inte med mig och sminket sitter som de ska. 
 
Förmiddagens personalmöte var bra, de nya schemat börjar snart gälla, madicken kan snart börja komma hem mellan varven, jag älskar min sambo mer än någonsin, kläderna jag beställt är på väg hem och humöret för att städa infinner sig vilket betyder ett snart skinande rent hem. För att inte tala om motivationen till att träna som fortfarande ligger på topp. 
 
Ikväll kommer kyl och frys vara fullastade med mat efter storhandling och det enda jag egentligen saknar är hästen men det ordnar sig snart då det nya schemat börjar att gälla - för det innebär mängder med ledig tid åt både stall, familj, pojkvän och hund.
 
Livet ler mot mig idag, i all sin enkelhet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela