narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

Det bästa i världen

Publicerad 2015-01-11 15:49:34 i

Det finns inget i hela världen som slår doften av ett väldoftande hem, rena ytor och nytvättad tvätt. Idag är en sådan dag vi har hunnit med massor trotts att min kropp protesterar i högan sky och ber om ett par timmars sömn till. 

Jag är iallafall i vanlig ordning på väg till jobbet men idag är en bra dag så det gör ingenting. 

It's a fine looking high horse

Kommentarer

Postat av: Joanna Eriksson

Publicerad 2015-01-12 01:23:43

Hamnade här av en slump.. o inser att hit kommer jag tillbaka! Dock vaknar nog nåt barn,alldeles för snart så nu ska det sovas! Återkommer imorgon! :)

Förövrigt så kan jag inte annat än hålla med dig, inget slår den härliga känslan av nystädat och väldoftande hem! Och icke att glömma, en tom och välstädad tvättstuga! :)

Svar: Din kommentar förgyllde min kväll! tusen tack Joanna. hoppas jag möter dina förväntningar ☺
narsommarnaspricker.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela