narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

Det knyter sig i magen

Publicerad 2015-01-10 01:44:58 i

Det knyter sig i magen på mig. 

01:45, 5 timmar kvar tills jag måste kliva upp och gå till jobbet. 

Utanför skrälar fulla människor, sjunger lyckliga sånger, njuter av sin fritid och planerar bakismat inför imorgon. 

Själv ligger jag och vrider och vänder på mig i mina vitrandiga lakan samtidigt som ögonlocken bränner fastän jag inte kan somna.

Hittade en gammalgammal blogg (sen typ 2007/2008) & där fanns även bilder av mig. Jag ryser när jag får den där väl igenkända känslan av självförakt när jag stirrar tillbaka på mig själv. Jag vill spotta på henne. Slå henne. Tala om för henne hur fruktansvärt fet och äcklig hon är, för att inte tala om hur förbannat ful hon är. Så jävla liten och korkad. 

Jag vill inte röra vid mig själv som barn, inte ens om jag tog i mig själv med tång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela