narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

barndomsmusik

Publicerad 2015-01-18 11:44:29 i

Tänk alla gånger 

Idag får jag ingen ro i kroppen, allt är tungt, till och med att andas är tungt. Tänk människor jag älskat, lärt mig hata. 

Egentligen har jag inte ens lusten eller orden till att skriva, vad ska jag säga? Skriva? Det känns ganska mycket som om jag vore tom. Fast jag mår inte dåligt, jag är snarare... en robot på tomgång utan vägbeskrivning. 

Jag har i alla fall bestämt mig för att köpa gymkort på sydpoolen och börja simma (jag älskar vatten) & gymma då och då. Fast det ger mig lite små panik, hur ska jag hitta? Tänk om jag gör bort mig? Jag vet ju förfan inte hur det ser ut där inne, jag kanske går fel? Jag måste ta med mig någon första gången haha, för det är sådana små saker som dessa som ger mig panik. Jag gissar på att det är för att jag inte kan planera, jag har inte kontroll. Och jag vägrar att fråga mig fram haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela