narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

Tillfreds

Publicerad 2015-02-26 15:50:17 i Allmänt, nutid,

Livet är ganska tillfreds just nu, jobbet går bra, jag mår okej även om jag är orkeslös, snart börjar Madde att komma hem igen, jag har varit i stallet och nu bär det av mot Willys för att handla lite innan jag åker hem. Om huvudvärken kunde försvinna skulle jag bli glad, dock. 

Jag orkar inte överanstränga mig men jag är inte heller lealös, och så får det vara. Det får ta sin tid, tvätten får ligga på hög ett tag och det får städas när det finns energi. Det är okej


Hjärtat i slappar mode, allt behöver inte jämt vara fixat och fint. 


Vi bjuder lite på oss själva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela