narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

Så, det kliade i fingrarna.

Publicerad 2015-02-06 13:51:02 i

Haha min stackars sambo fick en chock när han klev upp vid sextiden imorse, eftersom att han inte kände igen sitt eget hem haha. 

Jag fick nämligen för mig att sortera lägenheten, vilket ledde till att jag även var tvungen att möblera om för att i sin tur göra om i alla garderober och skåp. Tur att våra lägenheter inte är lyhörda, för då hade grannarna lynchat mig sådär 03:00 på morgonen. Men A, som annars är sjukligt lättväckt låg i godan ro och snarkade medan jag slamrade. 

Och nu, har jag en meterlång lista på vad jag behöver göra - låt oss se när "damp" känslan kickar in igen. Förmodligen någon gång nästa år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela