narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

Kritik

Publicerad 2016-06-10 01:11:30 i Allmänt,

Ibland undrar jag varför jag så öppet väljer att dela med mig av mina tankar, känslor, erfarenheter och allt som hör därtill. Är jag inte rädd för att människor ska kritisera? Säga att jag ljuger? Eller uppfatta min avsikt på fel sätt? 
 
Självklart är jag det. Speciellt det där med kritiken då det kommer till känsliga inlägg, så varför väljer jag ändå att dela med mig? 
 
Jo, för att alla har rätt att berätta. För att, det finns andra där ute som inte vågar. Eller kanske kan, för den delen. 
 
Häromdagen tittade jag på unga föräldrar, ni vet det som visas på TV4? En av mammorna (mamma till Aile(?) hamnade i en sådan situation som jag i framtiden inte vill hamna i, att ens barn ska få träffa sin morfar och denna bryr sig inte. Låtsas som om det regnar. 
 
I klippet gråter hon och säger liknande "jag tror att alla de barn som varit med om samma sak som jag, som växt upp med människor med alkoholism eller annat, de barnen, de förstår mig." 
 
Till dig vill jag bara säga att dina ord och din situation träffade mig rätt i hjärtat, jag är en av de som förstår dig och nej, det är inte ditt fel. ❤️ 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela