narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

Det finns få saker

Publicerad 2015-06-07 18:02:44 i Allmänt,

Det finns få saker i livet som gör mig så pass upprörd att paniken tar över min kropp och jag börjar skaka av ilska. 

Jag tål mycket, jag har stått ut i flera år med alkohol, bråk, vardaglig ångest och panik för att till och med börja hata mig själv. Jag tar det. Bryt ner mig, var så god. 

Men när människor i min närhet blir utsatta för din ignorans, dina veka argument och din skeva världsbild i samma veva som dina hot så får jag nog. 

Vi Båda växte upp med era alkoholvanor, bråken ni hade som kunde resultera i fysiska tilltag, självmordsförsöken och känslan av att vara åsidosatt eller att behöva ta ansvar - vi båda har berättat samma historia, ska du förneka ditt/erat förflutna så in i den grad att du ska anmäla två av oss för förtal? 

Du, är den som ska vara glad att vi under alla år höll våra käftar stängda, led i det tysta, ta dina jävla tomma hot, sätt dig med din jävla Box vin, drick en normalranson på tre liter och håll din käft stängd. Håll dig borta från våra liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela