narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

vinnare

Publicerad 2015-01-27 23:46:37 i

Så, tjejen som lyckades fånga mitt intresse på ungefär två sekunder är ägaren till bloggen mittandraliv. 

Nu fanns det inte så många deltagare i tävlingen vilket delvis är mitt fel eftersom att jag inte lagt ner tillräckligt med tid på den men hon förtjänade verkligen att vinna iallafall. 

Jag tycker att ni ska kolla in hennes blogg, hon är smart, vacker och stark och kämpar precis som många av oss andra med psykisk ohälsa. Hennes bild är stilren och väl motiverad med trappan som hon tvingas gå i varje dag. Två steg i rätt riktning, fyra i fel. 

Grattis, mittandraliv! Kontakta mig så ordnar vi med halsbandet som jag hoppas att du kommer att bära som en påminnelse om att du inte är ensam. 

(Uppdatering med länk till bloggen och bild kommer) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela