narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

Tävling med vinst - psykisk ohälsa!

Publicerad 2015-01-06 09:44:00 i tävlingar,

Hallå där!
 
Jag tänkte dra igång en tävling för att uppmärksamma psykisk ohälsa. 
 
Tävlingen går ut på att ni ska ta en bild av något inom spektrat psykisk ohälsa samt en beskrivning av vad bilden symboliserar för dig, det kan exempelvis vara "vad är psykisk ohälsa för mig" eller "hur vi arbetar förebyggande mot psykisk ohälsa". Det är alltså fantasin som sätter gränserna sålänge ni håller er till temat. 
 
Tagga era Blogginlägg med #kampenmotohälsa
 
Länka mig era bloggar med era tävlingsbidrag nedan i kommentarsfältet.
 
Har ni ingen blogg och vill delta ändå? Maila mig era bidrag till [email protected] 
 
Alla tävlingsbidrag kommer att postas i ett blogginlägg här och uppdateras allteftersom bidrag ramlar in. 
 
Vinsten är detta halsband 
http://verasdesign.se/produkter/namnsmycken/halsband/halsband-med-egen-text-pa-ring-och-brickor
 
Som du själv får välja text till, du får 2 brickor, 60/70 cm på kedjan, pärla i ringen och en putsduk. Halsbandet beställs och betalas av mig efter kontakt med vinnaren som ska berätta vad denna vill ha för text osv och det vinnande bidraget som jag väljer ut presenteras här i bloggen. 
 
Tävlingen avslutas: 26/1/2015. 
 

Kommentarer

Postat av: Törnfågeln

Publicerad 2015-01-06 11:02:41

Mitt tävlingsbidrag :) Bra tävling by the way

Svar: Tack för ditt bidrag! :)
narsommarnaspricker.blogg.se

Postat av: Lydia Heinevik

Publicerad 2015-01-06 18:59:18

Jag är med! kolla min blogg.

Svar: Fina du! Tusen tack för ditt tävlingsbidrag! Det kommer att laddas upp på bloggen inom kort med din motivering.
narsommarnaspricker.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela