narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

sömnlösa nätter

Publicerad 2015-01-09 02:39:11 i

Ibland undrar jag hur det ens är möjligt, att sova så lite som jag gör, att sova så dåligt som jag gör när jag väl sover och att jobba så mycket att mitt jobb är mitt hem och tvärtom. 

Just nu är jag så utmattad att det bränner bakom ögonlocken men att somna verkar vara en omöjlighet iallafall, John blund kanske kände för att spela mig ett spratt. 

Vi pratade iallafall om att se över vad vi ska göra i sommar, de lutar mot en utlandsresa eller en 7-9 dagars kryssning på Medelhavet. Personligen älskar jag att planera månader i förväg, min sambo å andra sidan är en sista minuten människa. Sjukt frustrerande.

Frågan är om man ska dra ihop massa människor eller om vi ska åka själva? Båda har väll för och nackdelar. 

Hursomhelst har jag inte bloggat eftersom att jag jobbat som en dåre och inte hunnit ladda på min telefon med internet, fast det får jag nog göra om jag ska överleva denna helg. 

Fick iallafall hem mina framkallade foton idag, det har en annorlunda känsla det där med att hålla korten i handen, nu kan jag inte vänta på att få ta nya. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela