narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

sena sommarkvällar och vitt vin

Publicerad 2015-01-13 14:48:22 i

Lyssnar just nu på sommarmusik som tar en tillbaka till de där kvava sommarkvällarna med irriterande myggor, skratt som ekar mellan husväggarna och vitt vin.

Jag är trött på vintern redan, jag vill kasta mig upp på hästryggen livrädd för att en geting eller broms ska dyka upp (har fobi för getingar o allt som liknar dem/låter som dem) och bara rida tills benen värker. 

Eller grilla, umgås med vänner. Skratta. 

Leva utan problem för fem jävla minuter. 


Edit: i smset till min far i inlägget innan skriver jag hur mitt smeknamn var "container" jag mindes fel och det var att mina kläder såg ut att komma från en. Ber om ursäkt för felaktig Info. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela