narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

citronsyra

Publicerad 2015-01-18 00:46:24 i

Bara för att vissa människor i ditt liv gjort dig illa, så betyder det inte att du inte saknat eller saknar dem. Så in i helvete. 

Jag har legat i flera timmar och slö glott serier medan tankarna ständigt vandrar iväg till att börja om. Börja om från början, med vad? Hur? Med vem? Vilka? 

Livet är inte alltid lätt men nu är det skit svårt. 

Vad fan vill jag och hur tar jag mig dit? 

Det bränner så in i helvete, likt citronsyra i öppna sår.


från tidigare idag:

Dagens skratt

Jag har sådan där tung ångest så att kroppen känns som bly, klarar inte av att gå ut osv och min sambo som inte har någon som helst grepp om vad ångest riktigt är fast jag förklarat vill väldigt gärna åka och storhandla. 

Han hade tjatat i ca 10 minuter och jag var på vippen att börja störttjuta när han kläcker ur sig: men... vad hjälper då? Ska du ha en Alvedon?!?!

Och hans min, som talade om för mig att han menade fullaste allvar, fick mig att brista ut i asgarv. Ångesten är kvar men de är lättare att andas. 

Älskade fina, om livets plågor kunde försvinna med en Alvedon så skulle du vara min Alvedon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela