narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

Alla dagar är inte dåliga dagar

Publicerad 2015-01-06 16:30:30 i bilder, nutid,

Idag är en ganska bra dag 

Trotts all skit som pågår kring mig så är idag en bra dag. Jag känner en ro i kroppen som inte har infunnit sig på ganska länge. Jag är inte övetlycklig och jag är inte panikslaget ångestfylld - jag är nöjd. 

Nöjd med mig själv, med min tillvaro, ja med allt. Idag känns det som om livet kan kasta vad de vill åt mitt håll, det rör mig inte i ryggen. 

Jag skickar er alla en varm tanke och en önskan om att ni får känna det jag känner idag, för det är fantastiskt. 



En extraordinär sida som verkligen är värd att kollas in är www.foreningentilia.se som har öppet dygnet runt alla dagar - vilket fantastiskt engagemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela