narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

Mjukisbyxor och linne

Publicerad 2015-02-05 23:22:55 i Allmänt,

Ikväll är en sådan kväll när jag kommit hem från jobbet, lagat mat, dragit på mig mjukisbyxor och ett löst sittande linne med håret i en knut och hörlurar med musik strömmande ur för att sedan vandra omkring i lägenheten och plocka, strukturera - göra iordning. 
 
Jag lär gå och lägga mig inatt, helt slutkörd, efter att ha gjort om allt och nynnat till samma låttexter om och om igen. Om min sambo har tur känner han igen lägenheten då han vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela