narsommarnaspricker.blogg.se

En trasig bakgrund och ett liv mot framgång, en obehaglig och ärlig berättar röst som ibland lär vara vilsen men när den inte är det är den starkare än tusen världar.

Död mans andetag

Publicerad 2015-02-09 06:56:49 i

Vaknade av panik inatt igen, hostandes och kippandes efter luft. Det låter som en människa som håller på att ta sina sista andetag, rosslande och lite halvt panikartade och så djupa de bara går för att vinna så mycket syre som möjligt på så kort tid som möjligt. 

Men inatt lyckades jag andas mig igenom det, jag slapp till och med huvudvärken som dundrar genom kroppen när detta händer.

Nu sitter jag på tåget hem efter en bra dag, väl hemma ska jag bege mig mot simhallen, resten av dagen får komma som den kommer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela